Obecní úřad Krásná
+420 558 692 205
+420 724 164 574
Krásná 287,
pošta Pražmo 739 04
Po: 8:00 – 11:oo, 11:30 – 16:15
St: 8:00 – 11:oo, 11:30 – 16:30
IČ: 00577022
Datová schránka: v5ravp4
Bankovní spojení: 27522781/0100
Chytrá komunikace aktivně zapojuje
občany do dění obce, zvyšuje
informovanost a spokojenost.
Hlášení poruch a tísňové linky
Poruchy plynu
Pohotovostní linka: 1239
Zákaznická telefonní linka: 840 113 355
ČEZ Distribuce, a.s.
Kontaktní bezplatná linka (v provozu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu): 800 850 860
Prostřednictvím této linky lze nahlásit poruchu, získat informace o plánovaných odstávkách elektrické energie a řešit distribuční požadavky.
Poruchy dodávek elektřiny lze hlásit rovněž on-line na: www.bezstavy.cz
Každý zákazník si může sjednat zasílání upozornění na plánované odstávky ke svému odběrnému místu e-mailem nebo SMS zdarma na: www.cezdistribuce.cz/sluzba
Aktuálně plánované odstávky na Krásné:
Poruchy veřejného osvětlení
Odstranění poruch zařízení veřejného osvětlení do 24 hodin od telefonického nahlášení objednatelem na telefonní číslo +420 737 656 722
nebo na e-mailovou adresu lubomir@skotnica.com
nebo na webových stránkách www.skotnica.com
Severomoravské vodovody a kanalizace Ostrava a.s.
Poruchová služba NONSTOP: 800 292 300
Zákaznická telefonní linka (po-pá 7.30-20.00): 800 292 400
Tísňové linky
- 150 – Hasičský záchranný sbor ČR
- 155 – Zdravotnická záchranná služba
- 1210 – Horská služba
- 158 – Policie ČR
- 156 – Obecní (městská) policie
- 112 – Jednotné evropské číslo tísňového volání
- 116 111 – Linka bezpečí – přejít na webové stránky
Jak volat na tísňovou linku
Při volání na tísňovou linku buďte struční, ale věcní a informujte:
- Co se stalo a jakého rozsahu událost je (popis události, co je ohroženo nebo zasaženo, jaký je počet postižených)
- Kde přesně se událost stala (např. adresa – okres, obec, ulice, číslo popisné nebo orientační, nebo číslo silnice, kilometr, směr jízdy, případně bližší určení ve volném terénu)
- Své jméno a číslo telefonu, ze kterého voláte a místo odkud voláte
- Dále odpovídejte na další dotazy operátora tísňové linky
- Po ukončení hovoru může být uskutečněn zpětný hovor pro ověření události nebo zpřesnění některých údajů, např. příjezdové trasy
Kdy volat hasiče:
Při požárech, živelních pohromách, haváriích a nehodách – tedy všude tam kde je potřeba provádět záchranné práce a likvidační práce (hašení, vyprošťování, odstraňování nebezpečí apod. Hasičský záchranný sbor ČR koordinuje postup při provádění záchranných a likvidačních prací.